woensdag 3 mei 2017

I had to buy myself some flowers

It's cold. It's gloomy.  I wear warm winter socks. Wool is best! I had to buy myself some flowers to brighten up my day. I think everybody has days like this. What is your way to brighten up a rainy day?

Opvrolijken?
Koud en sombertjes. Ik draag warme wintersokken. Het miezert buiten. Ik doe mijn best om vrolijk te blijven. Daarom kocht ik lavendel in de winkel. Hoe vrolijk jij jezelf op als je merkt dat je een beetje gaat dippen?




Miss my mom
Wisseling in stemming komt ook wel HIER door.
Soms voel ik me opeens zo verdrietig!

Have a nice day!

17 opmerkingen:

  1. I love your wool socks. Yes, sometimes I buy flowers especially in the winter to cheer me up.
    I am sure you miss your mom. It is so hard and Mother's Day will be hard. Thinking of you:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik neem dan een lekker warm kopje chocolade melk, doet wonderen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your pretty flowers Aritha. I open all the blinds and let the sun shine in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappige foto Aritha,de bovenste.
    Ik teken dus heel erg graag en dat geeft me
    altijd zo'n heerlijk gevoel.
    Als je op een blanco vel papier iets moois
    ziet ontstaan,word ik daar echt blij van.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I miss my mom, too, and my mother-in-law. It's hot and sunny here. How's about we trade weather for a few days?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your socks! On occasion I buy flowers, but sometimes you just need chocolate or to bake something sweet!

    The sun is shining today and the snow is melted. Now we are knee deep in mud! ;)

    Enjoy your day!

    Hugs,
    Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Flowers often brighten up a gloomy day. Have a blessed day. Madeline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This may sound crazy but going for a walk in the rain. : ) I also like to read or clean the house on rainy days.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I have had days when I needed flowers and got myself some.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pretty socks! I miss my mother too and I don't even remember her. She died when I was a baby. I always wonder what it would have been like to have her in my life.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely. It is cold and raining here too. I bought some beautiful, brightly coloured geraniums to plant in containers for my garden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What unusual flowers! I hope you are enjoying them and that the weather has warmed up.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, heerlijk lavendel! Ik snap dat je daar blij(er) van wordt:). Knuffel voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Blessing sister in our Heavenly Father!
    Genesis 9:3
    Every moving thing that liveth shall be meat for you;
    even as the green herb have I given you all things.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love that coffee table! How do I brighten up a dreary rainy day? I'm one of those people who love a dreary rainy day! I am rarely ever dispirited because of a rainy day. :) I'm a pluviophile...a lover of rainy days. But should I need something...I make myself a cup of Cappuccino or read a book or sew a dress.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥